small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c803De directeur van Heineken, de directeur van Bavaria en de directeur van Grolsch gaan samen op een terrasje wat drinken. De ober komt eraan en vraagt aan de directeur van Heineken: “Wat wilt u drinken?” De directeur zegt: “Een glaasje Heineken graag.” Dan vraagt de ober aan de directeur van Bavaria wat hij wil drinken. “Een glaasje Bavaria graag.” Dan vraagt hij aan de directeur van Grolsch wat hij wil drinken. “Doet u mij maar een glaasje water.” “Wat?” roepen de andere directeuren, “bestel jij water?” “Ja,” zegt de directeur van Grolsch, “als jullie geen bier gaan drinken, drink ik ook geen bier!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ik sprak laatst de buurman en die zei: “Moet je eens luisteren Piet m’n vrouw moet worden opgenomen worden in het ziekenhuis!!!” Waarop ik antwoordde: “Goh, er is toch niets ergs aan de hand, hoop ik?” Waarop hij zei: “Het valt wel mee, ze moet alleen het gat in d’r hand aan laten passen voor de euro.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Twee jongens komen bij een service station. “Vlug geef ons elk een liter benzine!” Na tien minuten zijn ze weer te- rug. “Het was niet genoeg we moeten nog tien liter hebben!” De pompbediende vraagt:” Waarvoor hebben jullie toch al die benzine nodig?” “Stel alsjeblieft geen vragen, opschieten! De school staat in brand!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een schooljuf laat de moeder van Keesje bij zich komen. – Mevrouw, zegt ze. Ik wijs u erop, dat uw zoon elke ochtend op school komt in een jurk, nylons en met gestifte lippen. Waarop Keesjes moeder antwoord: – Potverdorie! Ik had hem nog zo verboden met z’n vingers aan de spullen van zijn vader te komen!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fijne zondag nog.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. oeps…De laatst lees je morgen ook bij mij… Dan blijf je lachen!!

    Like

  2. weer leuk allemaal Jan,

    zonnige groetjes uit Jabeek, Greetje

    Like

  3. jokato zegt:

    De laatste vond ik de leukste en de anderen zijn leuk omdat ze zo melig zijn.
    Groetjes……

    Like

  4. Hans zegt:

    Doe mij ook maar een watertje.
    Als je een fikkie steekt moet je het goed doen.
    Mijn vrouw heeft niets met munten, is gek op papier.
    De zondag is weer opgeleukt. Hans

    ot, de Paraplu herinneraar is gewoon een kaartje wat je van de paraplu haalt en bij je draagt.
    Een eenvoudige uitvinding, die voor mij wel nutteloos mag worden genoemd.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Vooral de eerste is ijzersterk al ben ik geen bierdrinker….ik zou sowieso water bestellen als ik moest kiezen tussen bier en water:-)

    Like

  6. datzalwel zegt:

    Grijns!!!!!!!!!:-)
    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

