Op 1 april worden veel mensen in de maling genomen. Een bekende grap is om iemand te laten bellen naar Artis of het Dolfinarium. Mag ik mijnheer De Beer? Of mijnheer C. Leeuw? In Harderwijk weten ze daar alles van. Er worden tientallen telefoontjes verwacht, mensen die gevraagd is te bellen naar het Dolfinarium om mijnheer C. Leeuw aan de lijn te krijgen. Normaal gesproken werden de slachtoffers vriendelijk op de hoogte gesteld van het feit dat het 1 april is en dat ze moeilijk met een zeeleeuw kunnen praten. Maar dit jaar gaat het anders, ze worden keurig doorverbonden en krijgen een opgetogen C. Leeuw aan de lijn…

download

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ongelooflijk dat mensen hier in trappen hahaha…..
    tot donderdag Jan

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Dan merken ze meteen dat ze in het ootje genomen zijn. Een goede reactie.
    Groetjes.

    Like

  3. Dat zal een koddig gesprek worden!

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Je moet wát op 1 april hé! Als ik geen originele grap weet dan laat ik het achterwegen!

    Like

  5. Hans zegt:

    Heb het filmpje gezien, was grappig een troggelende C-leeuw aan de lijn.
    In Utrecht vond ik deze wel leuk: Henk Westbroek ging voor RTV Utrecht op bezoek bij Wibi Soerjadi in Zeist. De pianovirtuoos vertelde dat hij al enkele jaren regenwater drinkt omdat hij gelooft dat dat gezond is. Wibi zou met een eigen regenwaterlijn komen: Wibi-water, om eeuwig jong te blijven. Hans

    Like

Geef een reactie

