Het is wel duidelijk wie hier de baas is.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Gelukkig is het alleen maar een pellikaan met een grote snavel….. geen Bokito!

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    indrukwekkende vogel. ik zou ook uit zijn buurt blijven hoor !

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Hij wilde alleen maar dat iemand wat in die grote centenbak van ‘m gooide🙂
    Groetjes.

    Like

  4. Billy zegt:

    hahaha, ze gaan allemaal lopen!!!

    Like

  5. Hans zegt:

    Dat is wel duidelijk, blijkbaar heeft hij ervaring bezoekers weg te pesten. Hans

    Like

  6. rietepietz zegt:

    En dat nékje kun je met éé hand vastpakken….. maar ja, dat zou ik óók niet proberen hoor;-)

    Like

Geef een reactie

