Natuurlijk blijft het grappig, zolang de slachtoffers maar blijven lachen!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. errruggg… leuk Jan, een fijne donderdag toegewenst

    Like

  2. Vergelijkbaar met een kijkdoos…. maar dan met actieve interactie.

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Van de laatste twee grapjes zou ik niet vrolijk worden. De slachtoffers hebben waarschijnlijk de camera meteen zien staan. Ik kan me niet voorstellen dat mensen blij worden van een nat pak.
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Nou dat laatste deel is niet grappig meer zeg, ik zou zĂ©ker uit m’n plaat gaan,dat is helemaal niet ongevaarlijk!

    Like

  5. Hans zegt:

    Ach een beetje kattenkwaad moet kunnen, als ik maar niet te grazen wordt genomen🙂 Hans

    Like

Geef een reactie

