Waarom ze dat doen heeft men nog steeds niet ontdekt.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. erg mooi om te zien Jan,
    zonnige groetjes Greetje

    Like

  2. Waarom….. Voor hun eigenveiligheid! Maar hoe doen ze he? Dat is de grote vraag!

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Ongelooflijk ,heel mooi.
    Groetjes.

    Like

  4. jokato zegt:

    Goeie choreograaf hebben ze in ieder geval! Prachtig!
    Groetjes….

    Like

  5. Billy zegt:

    omdat ze kunstminnend zijn, en houden van het maken van schilderijtjes in de lucht?
    🙂

    Like

  6. Hans zegt:

    vooral in de vroege avond den ze dit, denk toch dat het ze zo hun territorium willen afbakenen. Hans

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Niet zo moeilijk hoor …ze vliegen om vooruit te komen;-) Maar waarom in zulke mooie patronen….? Ik denk dat het iets te maken heeft met de krachten verdelen en dus steeds weer anderen de kop laten nemen en thermiek zoeken.

    Like

Geef een reactie

