De man met de grootste spierballen van Brazilië luistert naar de naam Arlindo de Souza. Zijn biceps hebben een omvang van ruim 60 cm. De 43-jarige De Souza, bijgenaamd The Mountain, wilde de spieren in zijn armen zo groot mogelijk maken. Maar in plaats van eindeloos aan zware gewichten te sjorren, injecteerde hij ze met een combinatie van olie en alcohol. “Je hoeft er niets voor te doen”, vertelt hij aan deDaily Star. “Voor mij kunnen ze niet groot genoeg zijn.” De Souza experimenteerde eerder al met steroïden, hormonen en paardenvitaminen, tot een vriend hem het nieuwe middel aanbood. Vervolgens spoot hij zijn spieren twee maanden lang drie keer per week in. “Ik voelde er niets van. In het begin was ik alleen een beetje duizelig.” Het gebruik van het middel is niet geheel zonder risico. De Souza moet er rekening mee houden dat er infecties kunnen ontstaan in zijn armen. Die kunnen leiden tot amputatie van zijn armen, maar hij kan er ook dood aan gaan. Een vriend van hem is al aan de gevolgen van het middel overleden. “De meeste mensen weten niet hoe ze het moeten toedienen. Die gebruiken een verkeerde ader”, stelt hij. De Souza spuit het goedje niet langer in zijn armen, omdat hij zijn spierballen “niet te opvallend” wil maken. Hij heeft wel moeite om er vanaf te blijven. Hij adviseert andere bodybuilders om het spul ook niet te gebruiken.

arlindo_de_souza_biceps-369189Houdje.

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Hij mag wel een stevige vriendin hebben, anders knijpt ‘ie haar fijn bij een omarming!

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Mooi is anders. ’t Lijken wel overmaatse bloemkolen.

    Like

  3. bah…. wat lelijk, vraag me af wat zo iemand bezielt, fijn weekend toegewenst

    Like

  4. Billy zegt:

    ik vind het vreselijk om te zien!
    Er zijn ook veel vrouwen die eraan meedoen, maar die kunnen me toch niet bekoren hoor… :-s

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Ziet er niét uit natuurlijk maar ja, hij vindt het blijkbaar mooi, net zo lelijk als al die vol getatoeëerde spierbundels ., bbrrr…..

    Like

  6. Hans zegt:

    Wat een spierballen taal, zonder armen valt hij ook op dus wat heeft hij te verliezen. Hans

    Like

Geef een reactie

