Knap stukje navigatie, zonder meer!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. giselzitrone zegt:

    Sehr schön lieber Jahn ja bis Samstag bin ich wieder hier dann geht es in drei Wochen zur Reha.Hab noch eine gute neue Woche.Gruß und alles Liebe Gislinde

    Like

  2. rietepietz zegt:

    Ik zou het met m’n auto nog niet aandurven….en dan heb ik niet eens iets met golven te maken, vakwerk hoor!

    Like

  3. Billy zegt:

    in elk geval beter dan die kapitein van de Costa Concordia!

    Like

  4. Hans zegt:

    Zeker een knap staaltje Jan, laatste dokking.
    Levens gevaarlijk zoals daar gesloopt wordt, dat mag hier dus niet en daarom gaat alles daar heen. Hans

    Like

Geef een reactie

