small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c803Regen, regen, regen en nog eens regen

Het regent nu al dagen aan een stuk

Mijn vrouw is volledig gedeprimeerd

Ze kijkt constant door het raam

Als het zo verder gaat…

Zal ik nog verplicht zijn van haar binnen te laten…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gisteren ging ik met mijn vrouw naar Miss Etam.

Eenmaal binnen zei ze:

“Ik wil een rok kopen die goed bij mijn gezicht past”.

Toen zei ik: “”Dan moet je achter in de zaak zijn, daar hangen de plooirokken””.

Nu praat ze al een paar dagen niet tegen me, kinderachtig hè !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Het was het gesprek van de dag toen de oude man van 80 jaar trouwde met het meisje van 20. Na een jaar beviel ze in het ziekenhuis van haar eerste kindje. De verpleegster feliciteerde de oude man en zei: “Dit is voor uw leeftijd een grote prestatie en ik vraag mij af hoe u dat doet.” Hij antwoordde: “Je moet de oude motor draaiende houden.” Het volgende jaar beviel de jonge bruid opnieuw. Dezelfde zuster zei: “U verbaast mij weer, hoe doet u dat toch?” En weer zei hij: “Je moet de oude motor draaiende houden.” Hetzelfde gebeurde in het volgende jaar. De zuster zei: “Wel, wel, wel, u kunt er echt wat van.” Hij antwoordde: “Je moet de oude motor draaiende houden!” De zuster zei: “U moet nu wel de olie vervangen, want deze is zwart!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een mannelijke verloskundige zorgt voor een vrouw die een tweeling verwacht .
De eerste baby komt, het is een geweldige jongen, een klap op de kont en een harde schreeuw.
Maar de tweede baby komt niet snel.
Een uur ging voorbij, twee uur …..
De aanwezige verpleegster zei tegen de verloskundige dat hij wel kon gaan eten.
Ze zou hem bellen als de tweede zich aankondigde.
Zodra hij weg is hoort de verpleegster: “Psssst, psssst”.
Ze bemerkt een klein handje tussen de benen van de zwangere vrouw.
Deze wenkt haar dichter te komen!
Ze nadert de vrouw en ziet een klein hoofdje dat vraagt :

“Is die meneer wèg die die klappen uitdeelt  ? ?”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hopelijk zijn ze weer melig genoeg.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Ze zijn geweldig, maar dat onthouden hé!
    Groetjes.

    Like

  2. was weer leuk om ze te lezen Jan,
    fijne zondag toegewenst

    Like

  3. jokato zegt:

    Ze zijn weer leuk Jan, vooral de derde!
    Groetjes…..

    Like

  4. Hans zegt:

    Arme vrouw aan de verkeerde kant van het raam.
    daar sta je dan stationair.
    Ja, zonder dat je iets doe, krijg je al klappen in het ziekenhuis. Hans

    Like

  5. Suskeblogt zegt:

    ze zijn lekker melig J@n.
    fijne avond !

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Ja hoor , meer dan leuk genoeg! slim jochie om nog even te wachten om slaag te voorkomen;-)

    Like

Geef een reactie

