)

Persoonlijk heb ik er niks mee, maar voor de liefhebbers………

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Toen was geluk nog heel gewoon!!

    Like

  2. heel mooi om nog eens te zien Jan,
    fijne dag toegewenst

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Eigenlijk niet zo veel veranderd. De terrassen zitten vol het strand is vol de wegen zitten vol, oke het is toch wel een beetje gemakkelijker geworden allemaal en comfortabeler.
    Groetjes.

    Like

  4. Hans zegt:

    Als ik de beelden zie denk ik eerder aan de jaren zestig.
    Wel meer ruimte en minder stress. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Nou terúg naar de jaren 50 is toch wel een ander verhaal maar het is wél leuk om even terug te kijken. Toch heb ik wel m’n twijfels of alle beelden uit de jaren 50 zijn, misschien uit de late jaren 50 en soms al jaren 60 maar ook dát is al een halve eeuw geleden!

    Like

Geef een reactie

