small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80“Een dief is er met mijn portefeuille vandoor gegaan,” schreeuwt de kampioen hardloper.
“Kon je hem niet inhalen?” vraagt een van de omstanders.
“Jawel. Ik had zelfs een voorsprong, maar toen ik omkeek was hij verdwenen.”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Twee jongens komen bij een service station. “Vlug geef ons elk een liter benzine!” Na tien minuten zijn ze weer terug. “Het was niet genoeg we moeten nog tien liter hebben!” De pompbediende vraagt:” Waarvoor hebben jullie toch al die benzine nodig?” “Stel alsjeblieft geen vragen, opschieten! De school staat in brand!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een schooljuf laat de moeder van Keesje bij zich komen. – “Mevrouw”, zegt ze.”Ik wijs u erop, dat uw zoon elke ochtend op school komt in een jurk, nylons en met gestifte lippen”. Waarop Keesjes moeder antwoord: – “Potverdorie! Ik had hem nog zo verboden met z’n vingers aan de spullen van zijn vader te komen!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De directeur van een gevangenis heeft een gesprek met een zojuist ingesloten gevangene. Hij legt hem de regels uit en zegt tot besluit: ‘U kunt hier meedoen aan een aantal werkzaamheden, de meesten werken hier. ‘Wat zoudt u willen doen?’ ‘Nou meneer, als het u het zelfde blijft, ik heb altijd zeeman willen worden!’

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een aantal renpaarden in een stal staat tegen elkaar op te scheppen.
“Van mijn laatste 15 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen,” zegt de een.
Een ander paard valt hem in de rede:
“Nou, ik heb er 19 van mijn laatste 27 gewonnen!”
“Dat is mooi, maar ik 28 van de 36,” zegt weer een ander en zwaait met zijn staart.
Dan komt er plotseling een hazewindhond binnen.
“lk wil niet opscheppen,” zegt hij,
“maar ik heb van mijn laatste 90 races er 88 gewonnen.”
Doodse stilte in de stal.
“Nee maar,” zegt het paard dat als eerste van zijn verbazing is bekomen,
“een hond die kan praten!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Melig of niet, mijn humeur fleurt er van opQ

    Like

  2. jokato zegt:

    Hoe meliger hoe leuker is me vaak gebleken. Ook nu weer!
    Groetjes…..

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Nou die laatste had toch een tamelijk onverwachte clou, niks niet melig hoor, gewoon een grote grijns , bedankt maar weer!

    Like

  4. logbankje zegt:

    hardlopers zijn doodlopers, zegt men.
    ze zijn weer leuk, wist niet dat paarden konden praten. Hans

    Like

Geef een reactie

