Toch best interessant om te zien dacht ik.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Er zijn in 100 jaar tijd heel wat mensen gesneuveld door direct of indirect oorlogsgeweld… Of door rampen!

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Wat een vréselijke wereld!!

    Like

  3. logbankje zegt:

    Niet echt veel leuke dingen gebeurd in de afgelopen 100 jaar, toch maar een keer 10 minuten een positieve terugblik. Hans

    ot, zoon is bezig zich te oriënteren en professioneler te worden, heb hem op mijn FB bij “Vind-ik-leuks” geplaatst.
    De link staat op de homepage van http://logbankje.nl

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Dat valt me nou weer tegen, in 1942 heeft men niéts te melden een dat is nog wel het geboortejaar van Rietepietz alsof dát niet wereldschokkend was.!

    Like

Geef een reactie

