Wat jij ervan vindt weet ik niet, maar ik hoor het graag.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Ja best mooi ik ken het beter van Mieke Telkamp wel al jaartjes geleden.
    Groetjes.

    Like

  2. Ik zou het zo kunnen gebruiken voor de zondag. Misschien zie je het filmpje daar wel een keer terug.

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Zeker ook héél mooi op zo’n panfluit , maar als ik mag kiézen hoor , en vooral zie, ik dat nummer toch het liefst gepeeld door een doedelzak groep . En nee dat komt niét doordat de heren rokjes dragen maar écht door de doedelzakken;-)

    Like

Geef een reactie

