Geachte Heer,
small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80We ontvingen zojuist de resultaten van ons onderzoekslabo en zijn zeer verheugd U te kunnen bevestigen dat de roodheid rond uw penis geen kanker was, maar wel lippenstift.                   
Gelieve ons te willen verontschuldigen voor de amputatie.        Uw AZ-team
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Een jonge vrouw komt bij de politie aan de balie.
Veur wat is ‘t, madammeke?
Ik ben verkracht !!!
Verkracht ? En hebde soms een idee of aanwijzingen die naar de dader kunnen leiden? 
Het is er zéker ene die aan de gemeente werkt.
En waarom denkt ge dat?  
Ik heb alles zelf moeten doen ! 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
’s Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden en beginnen te graven.Nadien wordt de gegraven sleuf weer meteen dichtgegooid. Dat gaat zo de hele dag door.Voordat ze ’s avonds vertrekken komt ’n buurtbewoner bij de mannen en vraagt wat ze nu de hele dag gedaan hebben. Wel, zeggen die mannen “We hebben draadloos Internet aangelegd…!”  
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Twee gepensioneerden zitten op ’n bank in ’t park. Zegt de één tegen de ander “Ik heb ’n nieuw gehoorapparaat en ’t is heel goed, ik hoor nu alles weer heel duidelijk.
“Zo” vraagt de andere “En wat heeft ’t gekost ?”
“Half vier”……
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwelijke collega “Goh, leuk truitje. Van kameelstof gemaakt misschien ?”
Zij “Hoezo ?”
“Nou ik dacht, vanwege die twee bulten…”
Even stil…..
Zij “Mmmm, en die leren jas van jou; zeker van varkensleer ?
Hij “Hoezo?”
“Nou…, de kop zit er nog aan !”
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Een stel stoer uitziende groep motorrijders waren aan ’t toeren toen ze ’n meisje zagen dat op ’t punt stond om van ’n brug
af te springen. 
Ze stopten en de leider, een grote bebaarde man stapt van zijn motor en zegt “Wat ben je nòù aan ’t doen ?”
“Ik ga zelfmoord plegen”zegt ze.
Hij wilde niet ongevoelig overkomen én hij wilde deze gelegenheid niet missen, dus vroeg hij
“Wel, waarom geef je me eerst geen kus, voordat je springt ?”
En ze doet ‘t… en ’t was ’n lange, intensieve en hartstochtelijke kus. Nadat ze waren uitgezoend zei de motorrijder
“Waauw, dat was de beste kus die ik ooit gehad heb.
Je gooit ’n waarlijk talent weg. Je zou beroemd kunnen zijn ! Waarom ga je zelfmoord plegen ??”
“Mijn ouders willen niet dat ik me als meisje verkleed……!!!”
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Oké, zo kan ie wel weer dacht ik. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Hahahaaaaaaaaaa….. ze zijn stuk voor stuk weer geweldig!🙂 Jammer dat ik ze nooit zo goed kan onthouden.😉

    Like

  2. hahaha…. Jan, ze zijn weer erg goed, leuk!!!!

    Like

  3. Je heb je best weer gedaan! Met een big smile de dag kunnen beginnen!

    Like

  4. rietepietz zegt:

    ja kan die zéker wel weer, ze zijn weer gewéldig al zal ik er wel weer geen één van kunnen onthouden, geeft niks, kun je me de volgende keer wéér aan het lachen maken;-)

    Like

  5. Suskeblogt zegt:

    hele goeie J@n.
    nog een prettige zondagavond !

    Like

  6. logbankje zegt:

    Draadloos internet, je blijft graven, net of je bij de dokter bent.
    Daar sta je dan als bendeleider. Hans

    Like

Geef een reactie

