Zo, nou hoor je het ook eens van een ander!­čśë

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. De euro-Wilders??
    Ik ken de man niet, maar dit filmpje moet verspreid worden… Opdat een ieder er kennis van neemt en zich een oordeel vormt.

    Like

    • J@n. zegt:

      Nou heb ik absoluut niks met Wilders, maar er zijn momenten dat die zelfs wel eens gelijk heeft, maar ook Roemer loopt niet weg met ‘Europa’, hoewel die de zaken wel heel wat realistischer ziet.
      Dat dit filmpje gezien moet worden vind ik ook.

      Like

  2. miss Marple zegt:

    Klopt helemaal!! Waar heb je dit nou weer opgeduikeld Jan? Ik zal proberen het op de P&P van 50+ te zetten.
    Groetjes, Mar

    Like

  3. giselzitrone zegt:

    W├╝nsche dir einen sch├Ânen guten Morgen,und ein gl├╝ckliches Wochenende f├╝r dich liebe Gr├╝├če Gislinde

    Like

  4. datzalwel zegt:

    En er komen er alleen maar meer bij.
    groetjes.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Werd d├ít nou maar eens in een ├ęchte “eurovergadering” gezegd …en niet in een leuk nagebootst hoekje van zo’n vergaderzaal!…….

    Like

  6. logbankje zegt:

    Hij heeft helemaal gelijk, was het maar anders maar er zijn weinig schouders die de weelde kunnen dragen.
    of het nu wel of niet is gezegd, het klopt wel en als de meneer daar bij hoort heeft ook hij vast wel boter op zijn hoofd. Hans

    Like

Geef een reactie

