Zo zie je maar; Doe je toch niet anders voor dan je bent!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. In het begin van het filmpje dacht ik: wat een zielepoot…..
    Op het laatst: eind goed, alles goed

    Like

  2. Een wijze les voor iedereen…. Doe jezelf niet mooier voor dan je bent….

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Goed gemaakt, zelfs het hondje moest eraan geloven haha.
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Zie je nou , als iederéén de boel belazert komt alles gewoon op z’n pootjes terecht;-)

    Like

  5. Billy zegt:

    hahaha, leuk filmpje met een happy end!

    Like

  6. logbankje zegt:

    Wees je zelf, is dat nog wel van deze tijd er zijn zoveel nep figuren op deze aardkloot. Hans

    ot, ja, je gebruikt het om te ontvetten, dat wist de slager blijkbaar niet.

    Like

Geef een reactie

