Dit is echt de moeite waard om helemaal te zien!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Zeldzaam mooi dit filmpje, heb er echt van genoten, fijne week toegewenst

    Like

  2. Het is in de zee net als op het land: eten en gegeten worden!

    Like

  3. giselzitrone zegt:

    Einer frisst den anderen.Eine gute Woche für dich liebe Grüße Gislinde

    Like

  4. Billy zegt:

    de zee heeft nog niet alle geheimen prijsgegeven, J@n!

    Like

  5. Suskeblogt zegt:

    en ik die dacht dat ik al alle rare beesten op deze planeet gezien had !🙂

    Like

  6. logbankje zegt:

    Geen worm om aan je vishaakje te doen, 3 meter. brr
    zitten wel grappige vissen tussen, ook die wandelen zijn wel speciaal.
    De kikker vis is anders dan dat wij hem kennen.
    Ze eten niet met smaak, het is meer schrokken. Hans

    Like

  7. datzalwel zegt:

    Ongelooflijk, deze soorten kun je nog niet fantaseren. Ik dacht wat een lang filmpje maar het was in een vloek en een zucht voorbij. Interessant en mooi.
    Groetjes.

    Like

  8. rietepietz zegt:

    Wat een wonderlijke wezens kun je daar daar tegen komen….. nou ja ….áls je goed genoeg kunt duiken dan hé!

    Like

Geef een reactie

