!cid_B22A16F7D63A4EF8A9FE138E0A6C4F39@PCvanJan

Ik vroeg aan de trainer in het fitness-center :
” Welk toestel kan ik als beste gebruiken om indruk te maken, en deze dame te verleiden ? “

!cid_0DE22D09794F4C43BBCEBE4E2803E6A0@PCvanJan

De trainer keek mij aan en zei dan :” Ik raad je dit toestel aan ! “

!cid_6B68C6F795E143BDBE983912A77AFD21@PCvanJanJa houdoe!

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahahaha… een hele goeie Jan….
    welterusten

    Like

  2. giselzitrone zegt:

    Danke lieber Jan sehr gut liebe Grüße und einen guten Tag wünscht Gislinde

    Like

  3. logbankje zegt:

    Ik wil hem wel leuk vinden, maar de grap is zo confronterend voor me.
    Nou laten we het er maar niet meer over hebben. Hans

    Like

  4. Suskeblogt zegt:

    een man van de wereld, dien trainer.
    fijne dag J@n.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Whahaha, dat lijkt me inderdaad het apparaat dat (in dit geval) het meeste indruk maakt mits…. je natuurlijk een flink saldo hebt;-)

    Like

Geef een reactie

