En ik blijf het leuk vinden,  zeker met zo’n geweldige ‘Bloemenwals’.

Houdje.

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. een heel chique filmpje Jan, prachtig om te zien

    Like

  2. Prachtig! Vooral de reacties van de patienten. Dat meisje in de rolstoel zat zo te genieten… Ontroerend gewoon. Dit zouden ze in Nederland ook eens moeten doen, als variatie op de clini-clowns; de clini-concerten!

    Like

  3. giselzitrone zegt:

    Einen schönen Tag lieber Jan schöner Film liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Een goede naam voor dit mooie muziek stuk. Echt om vrolijk van te worden.
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Jammer ,zulk soort dingen kom ik nou nooit tegen als ik “onderweg ben’ Beeldschoon!

    Like

  6. logbankje zegt:

    Je zou fluitend het ziekenhuis verlaten.
    muziek verbind wel. Hans

    Like

Geef een reactie

