small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Ik stond laatst bij een stoplicht, komt er een blinde man naast mij staan met zo’n blindegeleide-hond. Het licht springt op groen, maar in plaats van te gaan lopen, tilt die hond zijn poot op en pist tegen die blinde z’n broekspijp aan. De blinde haalt een koekje uit zijn zak en geeft dat aan die hond. Ik zeg: “Nou, ik zou die hond voor zijn ballen hebben getrapt.” “Doe ik ook,” zegt de blinde man, “maar ik moet effe voelen waar z’n kop zit.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een giraf komt terug in de dierentuin. “Wat kijk je chagrijnig?” vraagt de bewaker. “Vind je ’t gek?” zegt de giraf: “Ik kom net bij de kapper vandaan. Alleen m’n nek uitscheren: 500 euro!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Er komt een man bij een hondenkennel. Hij zegt: “Ik zoek een hond.” De kennelhouder zegt: “Ik heb er genoeg: zoek maar uit.” De man loopt rond tussen de hokken en kiest een hond uit. Dan vraagt de man: “Is die hond wel trouw?” “Trouw?”, zegt de ander: “Meneer, ik heb die hond al vier keer verkocht, maar elke keer komt ‘ie weer terug!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vlak voordat de ter dood veroordeelde op de elektrische stoel plaatsneemt, vraagt de gevangenisdirecteur of hij nog een laatste wens heeft. ‘Ja, directeur. Wilt u zo dadelijk alstublieft mijn hand vasthouden?’

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

‘Ik ben Napoleon!’ roept een patiënt in de psychiatrische inrichting. Een verpleger vraagt hem: ‘Hoe ben je dat te weten gekomen?’ Patiënt: ‘God zelf heeft het mij verteld.’Waarop een andere patiënt roept: ‘IK? Ik heb jou helemaal niks verteld!’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ik zit nog na te hikken van het lachen….

    Like

  2. rietepietz zegt:

    Melig of niet …ik zit hier toch met met een vette grijns;-)

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Hoe meliger hoe beter meestal.🙂
    Groetjes.

    Like

  4. jokato zegt:

    Ik hou wel van die melige, simpele mopjes. Hoef je verder niet bij na te denken.
    Groetjes……

    Like

  5. Suskeblogt zegt:

    hand in hand als het ware, maar niet met de hand van de gevangenisdirecteur aub !
    fijne avond J@n.

    Like

  6. logbankje zegt:

    Zo heeft een blinde altijd wel een oplossing. LOL
    Ze zijn weer leuk. Hans

    Like

Geef een reactie

