KPN_Logo[1]Mijn ‘alles in een pakket’ van KPN ga ik opzeggen. Dit is natuurlijk niet wereldschokkend, maar met die provider heb ik het helemaal gehad.

Het ging in het begin al mis, omdat ik me zo vroeg al had aangemeld om klant van hen te worden liep ik de korting op mijn abonnementsgeld, die als actie later inging, mis. Vervolgens kreeg ik een rekening waar ze zelf niets van snapten.

Tussendoor waren er nog wat dingetjes, zoal onbereikbaar zijn tijdens een storing en het laatste deed voor mij de deur dicht: Plotseling van de ene dag op de andere en zonder waarschuwing vooraf werd mijn zenderlijst van de tv veranderd. De laatst tijd kijk ik namelijk veel naar de Belgische zender ‘één’, die kreeg ik normaal in ‘HD’, maar die mogelijkheid is er niet meer. Toen ik er over telefoneerde kreeg ik na 10 minuten (…) in de wacht een stotterend antwoord van de telefonist dat die het ook niet begreep, maar dat het kwam omdat ze het uit mijn pakket hadden gehaald omdat het er niet in hoorde en dat ik het (tegen meerkosten) wel weer kon krijgen……Zelf vond hij het ook ongehoord, maar daar schiet ik dus niks mee op.

Dat is dan net zoiets als een auto kopen en na een jaar rijden te horen krijgen dat een wiel er af moet en dat ik het tegen een extra bedrag wel weer erbij kan krijgen, omdat het niet bij het pakket hoorde……

Enfin, ik heb de man rustig gezegd dat ik dus ga stoppen met mijn abonnement bij KPN en ik heb me al ingeschreven bij ZIGGO. En nou weet ik wel dat daar ook wel het een en ander aan mankeert, maar als die mij voor de gek gaan houden vertrek ik daar toch ook weer.top-menu-ziggo[1]

Houdje.

P.S. Nou ben ik zojuist gebeld door KPN met zo’n mooi aanbod om het weer goed te maken, dat ik er nog maar eens over na ga denken om de inschrijving bij ZIGGO maar weer terug te draaien……

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ik denk dat er nog heeeeel wat blogjes gaan volgen over de overstap. Wat er goed gaat, wat er mis ging…..
    Daar kunnen we nog wat van leren.
    Nou, en als je niet overstapt, dan lezen we dat waarschijnlijk ook….. Wij lezers zijn best wel benieuwd naar de schrijfsels over de missers van KPN. ( en hun goedmakertjes)

    Like

  2. Sunnyman zegt:

    Haha mooi hoor. Te meer daar ik zelf juist bezig ben om ook over te stappen naar een andere provider.

    en laat ik nu momenteel bij ZIGGO zitten en daar niet helemaal tevreden over zijn. Vooral veroorzaakt door nogal wat storingen (t.v., telefoon, internet) die nogal frequent voorkomen. Hiervoor zat ik bij de KPN en daar waren eigenlijk nooit storingen, zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders is.

    Ben me inmiddels aan het oriënteren, maar dat valt nog niet echt mee😉

    Like

    • J@n. zegt:

      Dat van die storingen herken ik als ex-klant van ZIGGO wel, dat heb je bij KPN veel minder, maar ZIGGO is wel voordeliger, maar wat te denken van UPC, daar hoor ik in de familie veel goeds over.
      Of toch KPN, niet veel storingen, wel traag internet, tenminste in het basistarief.

      Like

  3. Heb alleen een internet/telefoon abonnement bij KPN, ben zeer tevreden,
    haast nooit een storing, wel geen snel internet, helaas kan dat niet waar ik woon.

    Like

  4. logbankje zegt:

    KPN is een log instituut, zit nog oud bloed in🙂, we zitten al jaren bij Ziggo, we zijn wel tevreden, overal is wat moet je maar denken. Succes met de keuze. Hans

    Like

  5. logbankje zegt:

    Ot. Heb een plaatje voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl Hans

    Like

  6. miss Marple zegt:

    En…. wat ga je doen Jan? Heb je al wat besloten? Ik zit ook bij KPN maar denk er ook over om weer terug te gaan naar Ziggo. Daar had ik eigenlijk nooit klachten, maar dacht dat ik bij KPN meer had voor minder geld. Niet dus.

    Like

    • J@n. zegt:

      Tot mijn spijt moet ik constateren: Of je door de hond of de kat wordt gebeten…….
      Ik denk dat ik maar bij de KPN blijf, dat gedoe met omschakelen……. Maar ik kan zomaar weer van gedachte veranderen!

      Like

  7. rietepietz zegt:

    Ik zit al jaren bij kpn met een ADSL aansluiting en daar ben ik best tevreden over, waarschijnlijk wéét ik niet beter maar ik ben tevreden over de snelheid. Kan wel komen omdat ik nooit dingen download en eigenlijk weinig gebruik maak van andere dingen dan @mail en wat ik nodig heb om te loggen!

    Like

Geef een reactie

