Als dat geen kunst is…….

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. De pannenkoekenbakker is volgens mij behoorlijk spastich met een tikje ADHD…… Maar hij zal zijn werk best goed doen.
    …..Al heb ik liever een gewone zelfgebakken pannenkoek met stroop of suiker in plaats van banaan met slagroom en grote ballen ijs……

    Like

  2. Die zou ik toch niet naast me hebben willen staan, werd ik tureluur van haha…..

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Dat lijken me wel héél lekkere pannenkoeken, en knap
    gedaan. Hij moet er maar een bakplaat bij zetten dan hoeft hij niet al die extra bewegingen te maken en de klanten niet zo lang te wachten.
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Wát een zenuwenlijder die man! Hij doet het duidelijk niet voor het eerst maar voor mij zou het teveel zijn, véél te veel!

    Like

  5. logbankje zegt:

    Heb met bewondering naar hem zitten kijken, beetje ADHD of een kunstenaar. Hans

    Like

Geef een reactie

