Als dat niet handig is!😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Doe mij zo’n hond!
    (of is het de katten ook aan te leren?)

    Like

  2. haha…..zo’n hondje zou ik ook wel willen Jan, fijne dag toegewenst

    Like

  3. Panta Rhei zegt:

    Ik vind het drie keer niks, mag dat ook?
    Dat is toch geen honden-leven?
    Ténzij je hulpbehoevend bent natuurlijk, maar daar zijn andere honden voor.
    Ik zou me doodschamen als ik mijn hondje op die manier had afgericht.
    Zie ze liever rennen en met andere honden spelen………………

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Hij is lekker bezig en doet het zo te zien met plezier. Al zou ik wel zelf mijn geroosterde boterham gaan halen🙂
    Groetjes.

    Like

  5. logbankje zegt:

    Zeker een handig hondje, om een of andere reden wilden onze hondjes niet mee kijken. Hans

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Compleet slavenarbeid voor het arme beest! 😉
    Nou ja, er zijn natuurlijk héél veel momentjes aan elkaar geplakt en een hond gaat dit soort dingen écht niet doen als hij er geen zin in heeft.

    Like

Geef een reactie

