Alleen als het ijs en ijskoud is.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Dat zulke gevaarlijke dieren er zo schattig uit kunnen zien !
    groetjes.

    Like

  2. Ik knuffel liever even met een ander beestje…… (dit is me iets te gevaarlijk)

    Like

  3. logbankje zegt:

    een echte mama, ze heeft veel liefde en geduld voor ze, ze hebben een hoog knuffel gehaalte. Hans

    Like

  4. Billy zegt:

    hèhè, die zien er zo teder en lief uit, maar het zijn wél echte roofdieren!

    Like

  5. logbankje zegt:

    Moeder beer redt het wel zonder koffie, maar de ochtend is een kopje wel zo lekker. Hans

    Like

Geef een reactie

