En ik blijf het mooie filmpjes vinden!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Jaaaaaaa……superleuk zijn die filmpjes Jan! Deze kende ik nog niet.😉 Groetjes.

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    wel leuk zo’n toestromende groep muzikanten.

    Like

  3. Boerin Zonder Naam zegt:

    Het zal niet helemaal de bedoeling van Ravél geweest zij toen hij dit componeerde. Maar zeker leuk!
    Misschien een ideetje voor André Rieu om ook eens zoiets te doen……. ’t Zal zeker op prijs gesteld worden en ook leuk gevonden worden door de kijkers.

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Héél mooi, vrolijk makend. Zo zie je ook beter wat er allemaal bij komt kijken voor dat zo’n stuk zo mooi gespeeld kan worden.
    Groetjes.

    Like

  5. logbankje zegt:

    Prachtig zeker het begin en einde met dan kunulletje, dat is genieten, zou ook blijven staan kijken. Hans

    ot, stikem vertraag ik ook wel, maar over het rijden over het voetpad is aanspreken lastig, wijzen op hun verandwoordelijkheid helpt soms.
    hier is toezicht verantwoordelijk maar die zie je nooit, laat staan een wijkagent.

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Dat ben ik zonder meer met je eens, gewéldig!

    Like

Geef een reactie

