small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Een man nodigt zijn vriend uit voor zijn verjaardag.
“Ik woon vijf hoog,” zegt hij. “Als je komt, moet je met je elleboog de bel indrukken en met je knie de deur open duwen.”
Zijn vriend verbaast:”Waarom moet dat allemaal doen?”
De man antwoordt: “Je wilt me toch niet vertellen dat je met lege handen komt?”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kees zat zonder benen in zijn rolstoel voor de V&D.
Komt er een man aan, die 25 gulden in Kees z’n bakje gooit, hij zei erbij “Koop er maar nieuwe schoenen van”.
—-Kees werd enorm pissig—-
Komt even later zijn vriend aanzetten die zei: ” Kees, wat ben je boos, wat is er?” Waarop kees boos het hele verhaal vertelde.
“Wat lullig”, zei die vriend, en verder “Ik had het niet gepikt, ik had hem zo een schop onder z’n kont gegeven”.
Toen Kees dit hoorde rolde hij heel boos naar huis, thuis aangekomen zei z’n vrouw “Wat ben je boos, is er wat gebeurt?”
Waarop Kees weer het hele verhaal plus dat van z’n vriend vertelde.
“Nou”, zei z’n vrouw “Jij bent ook snel op je teentjes getrapt”.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man belt via de autotelefoon een garage en zegt:
“Mijn auto -hik- wil niet meer starten -hik-, want er heb allemaal water in de carter -hik-.”
Garage :”Wij komen wel even kijken. Waar staat u?”
Man :”In -hik- het Amsterdam-Rijn-kanaal.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man verlaat ’s ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ontwaart. Hij neemt het weg en leest :”Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. die laatste vind ik erg leuk Jan,
    welterusten en een fijne zondag toegewenst, Greetje

    Like

  2. miss Marple zegt:

    Ze zijn allemaal weer leuk Jan maar die laatste vindt ik super!!!🙂 🙂 🙂

    Like

  3. Suskeblogt zegt:

    leuke moppen om de zondag mee te starten.

    Like

  4. Boerin Zonder Naam zegt:

    De snow-art van gister is zeer kunstig en de moppen van vandaag weer bijzonder goed!

    Like

  5. datzalwel zegt:

    Heel lollig allemaal🙂.
    Groetjes.

    Like

  6. jokato zegt:

    Je mopjes mogen er weer zijn, vooral de laatste!
    Waar haal je ze toch vandaan?
    Groetjes….

    Like

  7. logbankje zegt:

    De eerste mop onthoud is wel.
    Ze zijn weer leuk. Hans

    Like

  8. rietepietz zegt:

    Arme Kees…. iedereen probeert hem een pootje te lichten;-) Maar ze zijn onwijs leuk dit keer;-)

    Like

Geef een reactie

