Weer eens heel iets anders, heeft ook wel iets nietwaar?

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ja Jan, ik was er eens ooit, zeer de moeite waard om eens mee te maken,
    goede herinneringen aan over gebleven….

    Like

  2. Boerin Zonder Naam zegt:

    Het is een kunstige manier van dansen; maar om dat nu in je halve blootje te doen….

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Er is wel flink op stof bespaard zie ik dus het lijkt een dure voorstelling te zijn;-)
    Ik denk dat het in het theater best indrukwekkend zal zijn!

    Like

Geef een reactie

