Dat noem ik geen fietsen meer!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. dit is inderdaad geen fietsen meer Jan,
    vind dit echt waaghalzerij en vragen om problemen,
    was wel een leuk filmpje

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Dit is meer een circus act, maar knap is het wel.
    Groetjes.

    Like

  3. Billy zegt:

    ik mag dan zelf ook graag een rondje fietsen, dit doe ik hem zeker niet na!

    Like

  4. Hans Bank zegt:

    Een echte kunstenaar, doe het hem niet na.
    Een skateboarder, maar dan anders. Hans

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Volgens mij is dat duidelijk een gevalletje “waarom makkelijk doen als jhet ook moielijk kan”😉 Ik doe het hem niet ná, tjongejonge!

    Like

Geef een reactie

