small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Op de tram:
Er staat een meisje in de volle tram en ze vraagt : “Meneer mag ik alstublieft gaan zitten want ik ben zwanger?”  De man staat onmiddellijk op en antwoordt: “Natuurlijk jonge dame!” Maar als hij haar even later wat beter bekijkt zegt hij: “Volgens mij ben je toch nog niet zo heel lang zwanger, want ik zie nog niets” Waarop het meisje antwoordt: ” Oh, nog maar pas een half uurtje en ik ben nog bekaf !”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Steriliseren :
Een man vertelt de dokter dat hij zich wil laten steriliseren. “Dat is wel een serieuze ingreep hoor !” zegt de dokter, “Heeft u daar uitgebreid met uw vrouw over gesproken?” “Ja hoor,” antwoordt de man, “en ze is het er helemaal mee eens. ” “En uw kinderen?” vraagt de dokter, “staan die er ook achter?” “Ja hoor,” zegt de man “die ook, ze hebben erover gestemd: 17 waren voor en slechts 3 waren er tegen.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Taxi :
Gust laat zich met een taxi thuisbrengen.
“Dat is dan 14 euro. “zegt de taxichauffeur.”
“Oei,” antwoordt Gust, “kunt ge dan a.u.b. een stukje achteruit rijden…
Ik heb maar 12 euro bij me!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De brandweercommandant werd door een vrouwelijke journalist geïnterviewd over zijn nieuw beleid om alleen maar getrouwde mannen aan te nemen bij de brandweer.
“Gefeliciteerd, ik denk dat dit een heel goed beleid is”, zegt de journaliste tegen de commandant. “Is het omdat wij vrouwen liefde, begrip en kracht kunnen bijstaan in hun moeilijke vak?”
“Nee hoor,” antwoordt de commandant” Het is omdat getrouwde mannen het gewend zijn achter hun vodden gezeten te worden, bevelen onmiddellijk uit te voeren en niet te schrikken als er tegen hen geschreeuwd wordt !”
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ouder worden
Drie oudjes zien mekaar terug na lange jaren:
Wat doe jij sinds je op pensioen bent?
De eerste zegt : ik fotografeer.
De tweede zegt : ik tuinier.
De derde zegt : ik doe opsporingswerk…
Ah! En in wat ? Iedere dag zoek ik mijn bril, mijn wandelstok, mijn valse tanden, mijn sleutels.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nog bedankt voor deze möpkes Peet!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha… leuk Jan,
    fijne zondag toegewenst, Greetje

    Like

  2. miss Marple zegt:

    Mooi portret dat meisje in die tram!!!😉 Ze zijn weer leuk Jan!

    Like

  3. Suskeblogt zegt:

    bedankt voor de lach en nog een fijne zondag J@n.

    Like

  4. Boerin Zonder Naam zegt:

    Ik heb er weer van genoten…… Hier kun je altijd weer inspiratie opdoen!
    Een themaweek over vervoer, de brandweer, oud worden of sterilisatie…. Ik ga er eens over nadenken!

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Whahaha, ze zijn érrug leuk dit keer!
    In mopje 2 is die man écht niet te laat met z’n sterilisatie😉

    Like

  6. logbankje zegt:

    De eerste is wel heel smaakvol. Hans

    Like

Geef een reactie

