Of ik het filmpje al eens heb geplaatst?

Zou best kunnen, maar ik vind ze zo goed!

En er wordt deze dagen toch veel teruggeblikt.

Nog een goeie roetsj naar 2014!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. een ongelooflijk mooi filmpje Jan,
    wens je een fijne jaarwisseling toe en alle goeds voor 2014,
    lieve groetjes, Greetje

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    het is heel mooi om zien.
    Het allerbeste voor 2014 J@n.

    Like

  3. Boerin Zonder Naam zegt:

    Het filmpje komt me inderdaad bekend voor….. maar dat geeft niet! Meebloggen is belangrijker dan hetgene dat er geblogd wordt…De Olympische gedachte! 2014 wordt weer een Olympisch jaar, dus laten we van het komende jaar genieten!
    Omdat Joke op het moment niet zoveel blogt wil ik ook haar hier de beste wensen geven:
    Dus J@n, geef je vrouw namens mij een dikke zoen en al het goede voor het komende jaar… Jij natuurlijk ook hoor, voor ik het vergeet!

    Like

Geef een reactie

