small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Er staat al een kwartier een man met zijn neus tegen de etalage van een auto-showroom gedrukt. De verkoper heeft het gezien en loopt naar buiten en zegt: “Ik zie u al een tijdje naar die auto staan kijken. Vindt u hem mooi?” “Fantastisch!”, zegt de man. “Wilt u niet even binnen komen kijken?” vraagt de verkoper. De man gaat mee naar binnen en loopt om de auto heen. “Wat vindt u ervan?” vraagt de verkoper. “Echt fantastisch!” zegt de man. “Wilt u misschien even in de auto gaan zitten?” De man gaat in de auto zitten. “Hoe vindt u ‘t: zitten de stoelen lekker? Mooi stuur, mooi dashboard?” “Ja, werkelijk FANTASTISCH!” zegt de man. “Wilt u misschien een proefritje maken?” vraagt de verkoper. De man wil dat graag. Ze maken een proefritje. Op de rijksweg zoeft de auto over het asfalt. “En? Hoe vindt u de acceleratie? De wegligging?” vraagt de verkoper. “Helemaal FANTASTISCH!” zegt de man. “Tja,” zegt de verkoper, “daar word ik nou een beetje ziek van. Op alles wat ik vraag, roept u alleen maar `fantastisch’. Kunt u niet eens wat anders zeggen?” “Ja hoor,” zegt de man: “Een lekker potje neuken!” “Dat slaat toch nergens op?” zegt de verkoper. “Dat niet,” zegt de man, “maar dat vind ik ook FANTASTISCH!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tijdens de Tweede Wereldoorlog landt een Amerikaanse piloot op een vliegdekschip. Hij rent naar de commandant en begint enthousiast: “Ik heb me toch een dag gehad… alles lukte me! Ik heb zeven Japanse vliegtuigen neergehaald, een mijnenveger tot zinken gebracht en een kruiser zwaar beschadigd…” “Heel goed, Yankee. Maal jij maakte vandaag ook gloote velgissing.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wordt er om drie uur vannacht bij ons aangebeld. Mijn vrouw doet open, staat er een hijger op de stoep. “Wat mot dat?” vraagt mijn vrouw. Zegt die vent: “Ja sorry, m’n telefoon is kapot.”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    De laatste is voor mij de beste🙂.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple zegt:

    Grinnnnnn….de twee laatste vind ik het leukste. Die piloot was wel een ‘beetje dom’ geweest.😉

    Like

  3. Suskeblogt zegt:

    da’s weer een leuk begin hier met die mopjes.
    fijne zondag J@n.

    Like

  4. Boerin Zonder Naam zegt:

    Ze zijn weer goed!!!

    Like

  5. jokato zegt:

    Je hebt weer leuke mopjes bij elkaar gesprokkeld!
    Groetjes…….

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Ik vind ze FANTASTISCH J@n😉

    Like

Geef een reactie

