Hopelijk gaan wij het niet zo beleven.

Maar het blijft altijd leuk om anderen op hun bek te zien gaan nietwaar.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Voor mij hoeft het niet🙂. In 62 begon het er toch al aardig op te lijken.
    Groetjes.

    Like

  2. jokato zegt:

    Oké, een klein beetje sneeuw en ijs hoort bij de winter. Maar zo erg liever niet! We zien wel wat het word.
    Groetjes….

    Like

  3. voor mij hoeft dat spul allemaal niet Jan…..
    fijne avond verder

    Like

  4. O jee….. een compleet sneeuwdak over je heen krijgen is toch niet mijn hobby!

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Ja bij zoonlief heeft de eerste sneeuwstorm al z’n sporen achtergelaten, kniehoog sneeuw in de tuin;-)

    Like

Geef een reactie

