!cid_810B303A4D7E4C50A3DD3ABD168489D9@gebruike53cea5

!cid_680299D2FC914B8DB1E2661EBE270024@gebruike53cea5

!cid_FFE2D2AB03644E159A10A9E54C3A6430@gebruike53cea5Maar goed dat er politie is!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    En dan maar lachen om hun eigen gevatheid. Maar inderdaad leuk gevonden.
    Groetjes.

    Like

  2. Boerin Zonder Naam zegt:

    JA!!!!
    De politie is onze beste kameraad!
    Voorheen een week-item…… Ze zouden het goed doen op BZN!

    Like

  3. miss Marple zegt:

    Die hebben het buskruid echt niet uitgevonden!🙂

    Like

  4. het was weer leuk hier Jan, fijne dag toegewenst

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Whahaha, hier hou ik van , leuke woordgrappen en domweg letterlijk nemen wat er gezegd wordt !

    Like

  6. logbankje zegt:

    Ze zijn ouderwets leuk. Hans

    Like

Geef een reactie

