Wandel mee over een 1000 meter hoge, halve meter smalle bergkam

Niet echt iets voor iemand met hoogtevrees, maar wat een uitzicht!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. een heel mooi filmpje met een pracht uitzicht Jan, maar was echt niets voor mij want ik heb hoogtevrees, slaap lekker

    Like

  2. Ja ja, de wereld is mooi…. en groots……

    Like

  3. giselzitrone zegt:

    Schönes Video liebe Grüße und einen schönen Tag.Gislinde

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Wat bezielt een mens tenzij hij gezekerd is aan een heli b.v. Maar mooi is het wel.
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Laat maar hoor, ik loop niet mee en kan me héél goed “behelpen” met wat ik hier in het filmpje zie! bbbrrr… mij niet gezien!

    Like

  6. Suskeblogt zegt:

    het is een heel mooi zicht, gelukkig vanaf mijn pc. In het echt zou ik zeker niet durven.

    Like

  7. jokato zegt:

    Ik durf er al niet naar te kijken! En als ik met een half oog kijk, krijg ik al de bibbers in mijn benen. Het uitzicht heb ik dus ook niet gezien.
    Groetjes…..

    Like

  8. logbankje zegt:

    Deze zomer liep lief en zoon op een minder gevaarlijk pad, dat was al niks.
    Dus deze gaat het ook niet worden. Hans

    Like

  9. Hans zegt:

    Denk dat mijn vorige reacties in de spam zijn terecht gekomen. Hans

    Like

  10. Denk dat mijn reacties in je sambox terecht komen, zie ze nooit verschijnen. Hans

    Like

  11. logbankje zegt:

    Dank je wel Jan.

    Like

Geef een reactie

