Volgens mij kan een Italiaan niet meer praten als je zijn handen vastbindt.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Gemakkelijk als internationale doventolk.
    Groetjes.

    Like

  2. Oeps… enkele Italiaanse gebaren betekenen in andere tale tich iets heeeeeeel anders!
    Het filmpje van gisteren kijk ik een andere keer wel even. Ik ben gisteren en vandaag volgeboekt qua tijd…. Nu net even mijn vader ‘geholpen’. ga nu nog even een tukje doen.

    Like

  3. even een italiaans lesje gehad hihi

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    So schön wünsche dir einen schönen Tag liebe Grüße von mir Gislinde

    Like

  5. logbankje zegt:

    Wel handig eigelijk, gelijk gebarentaal erbij, handig voor doven.
    Heb nu ook al de scheldwoorden met gebaren geleerd. Hans

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Wél makkelijk natuurlijk, dubbele kans om elkaar “te begrijpen” ! Toch betrap ik mezelf ook wel op regelmatig “ondersteuning”van m’n handen bij het praten!

    Like

Geef een reactie

