small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Als het personeel met elkaar uitgaat na het werk, praten ze over voetbal of basketbal.
Als het middenkader met elkaar uitgaat na het werk, praten ze over tennis of basebal.
Als het topmanagement met elkaar uitgaat na het werk, heeft men het over golf.
Conclusie: des te hoger in de organisatie je zit, des te kleiner zijn je ballen…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Op het eerste eiland staat een man, op het tweede een ezel en op het derde eiland een palmboom met een kokosnoot. Wat moet de man doen om de kokosnoot op te kunnen eten? –>De man maakt een plan, maat dat valt in duigen. Van de duigen maakt hij een ton. Hij laat de ton te water en gaat erin zitten. Maar de ton zinkt; dat staat als een paal boven water. De man klimt in de paal, wacht tot hij een ons weegt en laat zich dan naar het tweede eiland waaien. Daar pakt hij de ezel bij de staart, die metteen begint te balken. Van de balken maakt de man een vlot en vaart naar het derde eiland waar hij bij de pakken neer gaat zitten. Hij stapelt deze pakken onder de palmboom op en plukt de kokosnoot. Hij krijgt de noot echter niet open. Hij legt het bijltje erbij neer, pakt dit weer op en slaat de kokosnoot kapot!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man vraagt aan God: “God, waarom heeft u vrouwen toch zo mooi gemaakt?”, waarop God antwoord: “Zodat je ze aantrekkelijk vindt”. Dan vraagt hij: “Maar God, waarom heeft u ze dan zo dom gemaakt?”, waarop God antwoord: “Zodat ze jou ook aantrekkelijk vinden!”.

Verder heb ik niks meer te melden.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Vooral de eerste spreek me aan……

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    gezien enkele van mijn chefs van mijn vorig werk op FB zitten en mijn tijdlijn kunnen lezen heb ik de eerste daar geplaatst. Benieuwd naar hun reacties, al die er komen tenminste🙂.
    fijne zondag J@n.

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Kon ik ze maar onthouden🙂
    Groetjes.

    Like

  4. jokato zegt:

    De eerste en de derde zou ik nog kunnen onthouden, maar bij de tweede zou ik toch een spiekbriefje nodig hebben.
    Ze zijn wel alle drie goed!
    Groetjes……

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Vooral die tweede is reuze aan mij besteed dat snap je wel , altijd handig als je goed in je spreekwoorden zit 😉

    Like

Geef een reactie

