Dat wilde ik nog wel ff zeggen, ik heb vandaag helemaal niks.

Sorry hoor!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. jokato zegt:

    Toch niet erg!
    Er komt heus wel weer wat jou kennende!
    Welterusten.

    Like

  2. Weet je wat je doet als je ff niets weet:
    Ga naar een van je oude blogs, zoek een aantal foto’s bij elkaar en maak weer eens een verzameling vreemde foto’s….
    Of plaats gewoon een fun-foto van internet….Of prik gewoon een filmpje van YouTube…
    mogelijkheden te over….
    Maar niets doen mag ook hoor, kun je nagaan wat een reacties je daar op krijgt!

    Like

  3. Een ideale periode om inspiratie te zoeken dan!😉

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Dan hoef ik dus ook niet te reageren🙂
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Oke… dan sla ik gewoon óók even over en reageer niet want dan heb ik natuurlijk niets om op in te haken, je weet wel dat ik van mezelf nooit een ‘verhaal” zou hebben dus als hiér niets staat komt er van mij óók geen letter te voorschijn…nou ja , ik wacht wel af wanneer je dan weer wél iets neerzet waar ik op kan reageren want nú gaat dat helaas dus ff niet lukken, en ik was nét zo blij dat je weer bleek te loggen maar je had dus nog even een kleine inzinking , moet kunnen hoor … ik wacht gewoon af …of eh… had ik dat al gezegd!
    O ja, het minste dat ik dan kan doen is je natuurlijk, samen met Joke een heel gezellig weekend te wensen …..;-)

    Like

  6. Suskeblogt zegt:

    niets is ook iets als ik het goed voor heb !
    prettig weekend J@n !

    Like

Geef een reactie

