Even denken aan de zomer.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Jan, ik weet niet of het bij mij ligt, maar het filmpje opent niet…
    fijn weekend toegewenst, Greetje

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    het filmpje opent wel, maar duurt niet lang genoeg. 🙂

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Gek hé , op de één of andere manier heb ik het idee dat je niet écht aan de zomer denkt;-)

    Like

  4. Als ik de dame zou zijn zou ik denken: Ja daaaaaag…. De ballen!!!!!

    Like

  5. Billy zegt:

    waarom werd dit niet vanuit het standpunt van de mannen gefilmd???
    😀

    Like

  6. huppiedos zegt:

    Hij is leuk. LOL Hans

    Like

Geef een reactie

