Hier is ie dan weer, iedereen kent hem natuurlijk al lang.

Maar het blijft toch ieder jaar weer lachen!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Uiteraard kennen we het blooperfilmpje….

    Wat betreft de uitleg van het sint-spel op mijn blog: Misschien voor jou wat veel tekst, maar voor mij een geheugensteuntje. En in principe schrijf ik voor mezelf, en werk ik ook voor mezelf thema’s uit, waar ik dan weer een heleboel van,leer. Een soort van zelf-studie.
    Iemand vertelde mij over dit Sint-spel, dus ik heb het opgezocht hoe het werkte, en u kan de hele wereld het lezen…… als ze er behoeft aan hebben.
    En….. je hoeft het niet te lezen! Er is geen wet van meden en perzen die voorschrijft dat men iets moet! Zeker niet op mijn blog. Jij vindt het te veel tekst, prima, voor mij is het mijn externe geheugen, zodat ik volgend jaar niet met een mond vol tanden zit als ze praten over het sint-spel en ik heb er nog nooit van gehoord.

    vr.gr. De Boerin

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Een gevaarlijk beroep Sinterklaas.
    Groetjes.

    Like

  3. ze blijven leuk Jan, fijne donderdag voor jou

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Natúúrlijk moet je dit filmpje jaarlijks minsten één keer gezien hebben!

    Like

  5. huppiedos zegt:

    Gisteren zullen er nog genog bloepers bij zijngekomen. Hans

    Like

Geef een reactie

