small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Mijnheer Janssen vindt zijn gebrekkige kennis van klassieke muziek een behoorlijk gemis. Hij besluit, in een desperate poging om iets van zijn culturele achterstand in te lopen, naar een uitvoering van het Koninklijke Concertgebouworkest te gaan.
Tijdens de pauze staat Janssen in de roezemoezende menigte in de foyer en juist nu wordt hij op pijnlijke wijze herinnerd aan zijn onwetendheid.
Hij kan met niemand mee roezemoezen. Hij gaat naar het toilet, posteert zich boven het urinoir en om toch iets te kunnen zeggen, buigt hij zich een beetje naar zijn buurman en meldt op vriendelijke toon: “Mooi stuk, maar wel wat zwaar, vindt u niet?” Waarop de man antwoordt: “Wilt u onmiddellijk voor u kijken!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Nederlander, een Belg en een Duitser hadden in het zwembad een goede daad gedaan ,ze mochten van een goede fee ieder een wens doen op de duikplank en direct er na in het zwembad springen.
De Nederlander wenst dat het water in bier veranderde en zie daar het was bier geworden.
De Belg wenst dat het water in wijn veranderde en zie daar het water was wijn geworden.
De Duitser klimt op de duikplank glijd uit en roept: ?Scheise??
En zie daar?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ik kruip zo weer met een big smile mijn bed in.
    Is het plaatje van de moppentrommel weg? Het was net zo’n leuk logo…..

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    gelukkig hier geen zware stukken op zondagmorgen.
    fijne dag J@n.

    Like

  3. goede morgen Jan,
    leuke mopjes hier gelezen,
    het sneeuwt op mijn blog, bij jou niet?
    Fijne zondag toegewenst, groetjes Greetje

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Waarschijnlijk zou ik op die duikplank óók iets doms gezegd hebben, mij te hoog zo’n duikplank! leuk dat we weer “een moppentrommel”op zondag hebben !

    Like

  5. jokato zegt:

    Leuke mopjes weer Jan!
    Prettige zondag nog.
    Groetjes

    Like

  6. datzalwel zegt:

    Haha heel leuk.
    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

