Er werd vanmorgen aan de deur gebeld.

Ik opende de deur en er stond een jonge man voor mij die zei, “Hallo meneer, ik ben een JehovaGetuige.

Ik zeiKom binnen en ga zitten.”

Ik bood hem koffie aan en vroeg hem “Waar wil je het over hebben?”

Hij antwoordde, “Al val ik hier hartstikke dood, ik zou het niet weten.
Tot heden ben ik nog nooit zo ver gekomen
………………...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Drie mannen zitten poedelnaakt in de sauna.
Opeens gaat er een GSM af. Een van de mannen haalt een GSM uit zijn
achterwerk (ze zijn immers naakt) en zegt hallo!!
Enkele ogenblikken later gaat er opnieuw een GSM af.
De tweede man haalt op zijn beurt een GSM uit zijn achterste en begint
druk te converseren.


De derde man zit er wat beteuterd bij omdat hij geen GSM heeft. Plots
krijgt hij een lumineus idee: hij loopt naar het toilet waar een rolletje
papier ligt met nog 1 velletje. Hij steekt dit in zijn achterste en gaat
terug de sauna in.
Wanneer ze even later alledrie de sauna verlaten, zeggen de twee andere
mannen ineens: Hé wat hangt er daar aan uw achterste????
Oh, zegt hij, dat zal een fax zijn die net binnenkomt.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. goede morgen Jan,
    inderdaad, die Jehova getuige was inderdaad ver gekomen,
    komt bij mij toch niet binnen……

    Like

  2. jokato zegt:

    Leuk, dat je de moppentrommel ook weer opentrekt!
    Deze zijn in ieder geval weer goed.
    Groetjes Toos.

    Like

  3. Leuk……
    Grote kans dat ik ze van je ga lenen!

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Wat zie ik nóu…. ben je stiekem toch weer logjes gaan plaatsen ,hieperdepiep !!!!
    Je had me natuurlijk eigenlijk even “een fax”moeten sturen;-)

    Like

Geef een reactie

