download

Hier links in de kantlijn had ik eerder het logo staan van PSV.

Mijn vaste bezoekers hebben het zeker wel gezien.

Het was plotseling weg……. Ik ben nogal geneigd om er complottheorieën op na te houden, dus ik vraag me af of er bij wordpress  misschien supporters van concurrerende  clubs zitten die het hebben verwijderd?

Nou heb ik wel een probleempje, ik weet namelijk niet meer hoe ik het er opnieuw in kan zetten en hoe lang blijft het dan staan?

Toch maar weer eens gaan grasduinen hoe dat ook weer moet.

Fijne dag nog.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. goede morgen Jan,
    even heel snel, moet zo meteen met de trein weg.
    Neem de widget: afbeelding en sleep die naar de primaire widgetruimte

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    Geen idee hoe dat komt. Waarschijnlijk toch complot !

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Geen hulp van deze kant digibeet hé!
    Groetjes.

    Like

  4. WordPress heeft wel meer dingen die ze niet willen weergeven. Zowel in de zijkolom als in de hoofdkolom. Zo mogen er bijvoorbeeld alleen YouTube filmpjes op. Dat is dus één van de reden waarom ik mijn wordpress-account nog niet als hoofdblog gebruik. Liever Blogger of de Belg. Daar mag en kan meer.
    Wordpress is daarintegen wel weer wat laagdrempeliger met het aanmaken van accounts.

    Like

  5. Billy zegt:

    gewoon zoals Greetje hierboven schreef, J@n
    En dan de url van de afbeelding invullen in het scherm dat er verschijnt

    Like

Geef een reactie

