Veel dames schijnen dit leuk te vinden.
Oké dan!
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. oma zegt:

    Ha Jan,

    Sommige mannen ook wel, dat komt vast door de muziek.
    Heb je mij nog niet in de kamer zien huppelen. oma

    Ot, had per ongeluk het logje gewist, zat te snurken🙂

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Inderdaad wat oma zegt, de meeste mannen vonden het ook wel leuk.
    Groetjes.

    Like

  3. miss Marple zegt:

    En ik vond het ook heel leuk. Ze moeten zich dan ook echt niet vergissen…!!😉
    Groetjes, Mar

    Like

  4. ik vond het ook best leuk Jan,
    fijn weekend toegewenst en tot volgende week, Greetje

    Like

  5. Billy zegt:

    en waarom zouden mannen het ook niet leuk vinden, J@n?
    Ik in elk geval wel…😉

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Waarom zouden vrouwen het , net als de mannen, niét leuk vinden om naar mannen te kijken die een pikant dansje doen. Maar de spoeling is blijkbaar dus, weinig mannen die zoiets op het toneel durven te zetten want de heren zijn een beetje bij “elkaar geraapt” zooitje en zeker niet allemaal “de zonde waard”😉

    Like

  7. rietepietz zegt:

    eh… de spoeling is duN

    Like

Geef een reactie

