Zaterdag zijn we naar de prijsuitreiking van de vierlandenrit geweest  en geloof het of niet, we hebben een bekertje gewonnen! Zelf hadden we het wel gehoopt, maar niet echt verwacht, maar we hebben hem!

SP_A0112

Dat onze dochter Sandra in de prijzen had gereden wisten we vrijwel zeker en omdat die niet bij de prijsuitreiking in Eindhoven kon zijn, ze was namelijk een lang weekend naar Eurodisney, zijn wij er naartoe gegaan om haar beker op te halen. En wie schetst onze verbazing, ook wij hebben een bekertje gewonnen!

Het resultaat is geweldig, bij de groep van vijf equipes waar ons vriendenclubje mee gestart waren is onze Sandra (met vriend) nummer één en Joke (met vriend ;-)) nummer twee. Wij zijn dus de enige equipes van deze groep met een beker. We zijn beretrots!!!

Volgend jaar gaan we het nóg beter doen, want adel verplicht!

De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Inge schreef:

    Van harte met de prijzen. Jullie dochter heeft duidelijk jullie genen geerfd!
    En wat je zegt: jullie hebben nu jullie eer hoog te houden… Ik zou maar vast een rpijzenkast gaan timmeren 🙂

    groeten Inge

    Like

  2. een dikke proficiat Jan,
    wens je een goede start van de nieuwe week toe, Greetje

    Like

  3. datzalwel schreef:

    En of we een goed team zijn 🙂 Dat smaakt naar meer natuurlijk.
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz schreef:

    Van Harte Gefeliciteerd, reuze leuk dat je dit keer in de prijzen viel ,al weet ik dat je jullie er ook érg veel plezier aan beleven het is toch een leuke bekroning ! En dat blijkt het nog “in de familie te zitten ook ” !
    Wel meteen poetsspullen gaan kopen hé;-)

    Like

  5. roadlaura1969 schreef:

    Gefeliciteerd J@n en dochter wat een leuke verrassing om ook in de prijzen te vallen 😀

    Ik hoop dat ik nu geen stomme vraag stel heeft het met auto’s te maken of paarden ? Ik zie het qua schermpje niet goed op de beker .

    Like

    • J@n. schreef:

      Vierlandenrit met paarden? Dan mag je er wel wat weekjes voor uittrekken zou ik zeggen.
      De foto is idd niet zo duidelijk ivm ‘antiek’ telefoontje waar het mee is gemaakt, sorry!

      Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Gefeliciteerd voor de hele ploeg.
    Dat is toch wel een leuke beloning op de inspanning. oma

    Like

  7. Billy schreef:

    gefeliciteerd, J@n!
    Een mooi vervolg op een mooie tocht!

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    Ik had hem al op FB gezien. Leuk ding. Ik heb nog een vaantje van een nachtrally die ik ooit heel lang geleden reed. Werd er 23e op een veld van 150 deelnemers. In een R6TL, dat waren nog eens tijden…

    Like

  9. miss Marple schreef:

    Geweldig Jan, dat is het betere werk! 😉 Het team J&J kwam dus toch mooi met een beker thuis, nou proficiat hoor! Op naar de volgende 4landenrit.
    Groetjes, Mar

    Like

Geef een reactie

