small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Wel een beetje melig:

Mark Rutte, Diederik Samson en Alexander Pechtold vliegen over nederland in
een prive jet.
Mark wendt zich tot Diederik en zegt: “Weet je dat ik een biljet van 500
euro door het venster zou kunnen werpen en iemand gelukkig kan maken”.
Waarop Diederik Samson antwoordt “Dat is goed maar ik zou 10 biljetten van
50 euro door het venster werpen en 10 personen gelukkig maken”.
Om niet onder te doen zegt Alexander_, _”ik zou 100 biljetten van
5 euro door het venster werpen en 100 mensen gelukkig maken”.
De piloot zucht en zegt tegen zijn copiloot ” Hoor die arrogante kerels
eens bezig zijn.’ Zij realiseren zich niet dat wij die drie uit het
vliegtuig kunnen gooien en dan miljoenen mensen gelukkig maken”.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man komt elke dag op kantoor, wandelt naar een vrouwelijke collega toe,
gaat dichtbij haar staan, ruikt eens goed en zegt dat haar haren lekker ruiken.
Na een week, waarbij die man dat elke dag doet, wordt de vrouw het beu en
gaat ze naar Personeelszaken om een klacht neer te leggen.
Zonder de identiteit van de man vrij te geven vertelt ze wat die collega
doet en dat ze een klacht wil neer leggen voor ongewenste sexuele intimiteiten.
De bediende van Personeelszaken is verwonderd door deze formele klacht en
vraagt: -“Komaan zeg, wat is er nu sexueel bedreigend aan een collega die zegt dat je haren lekker ruiken?”
De vrouw antwoordt: – ” Het is Polleke , de dwerg. ”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw
buiten zag komen en in snel tempo naar haar brievenbus liep.
Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen.
Even later kwam ze terug naar buiten,
ging weer naar de brievenbus, opende ze en sloeg ze brutaal dicht.
Duidelijk boos liep ze terug naar binnen…
Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes
te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten,
liep weer naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dicht dan ervoor.
“Is er iets mis?” vroeg de man verbaasd.
“Zeer zeker is er iets mis.Mijn stomme computer blijft maar melden:
ER IS POST VOOR U!!!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fijne zondag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Het zou een stuk minder vrolijk worden zonder al die blondjes.
    Groetjes.

    Like

  2. ze waren weer leuk Jan hihihi…..
    fijne zonnige zondag toegewenst

    Like

  3. Suske zegt:

    jammer dat mijn buurvrouw ietsje slimmer is.🙂

    Like

  4. oma zegt:

    Ha Jan,

    Een verstandige piloot.
    Ja Dwergen zie je nogal eens over het hoofd.
    blond hé. oma

    Like

  5. Inge zegt:

    Hahaha ze blijven leuk!

    Like

  6. rietepietz zegt:

    De piloten hebben gelijk denk ik, maar de laatste mop vind ik toch het állerleukst !

    Like

  7. Leo's mening zegt:

    Zelfs op dinsdag blijven ze leuk J@n, drukte maakte dat ik wat later lees allemaal….

    Like

Geef een reactie

