8

7

6

5

4

3

2

1

En ik wens je nog een prettig weekend!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. pffff Jan, die motorrijder moet toch helemaal bevroren zijn…
    wens je een heel mooi weekend toe,
    groetjes Greetje

    Like

  2. Ooo ik moet er ook nog om lachen die eerste foto is mij nl ook gebeurd niet zo extreem maar genoeg om te mopperen😉

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Nou ja die hond valt niet onder “pech”,die is gewoon hartveroverend😉

    Like

  4. Suske zegt:

    Die leeuw heeft geen pech volgens mij.

    Like

  5. oma zegt:

    Ha Jan,

    suske is wel scherp.
    Hoop ze even niet mee te maken, de foto’s zijn al genoeg. oma

    Like

  6. Leo's mening zegt:

    Dat water spoelt momenteel echt van de hellingen in Midden-Europa….wil je nu niet verkeren…

    Like

Geef een reactie

