Gezichtsbeharing is hip, dat wisten we. De nieuwste trend op internet sluit hier haarfijn op aan: de cat beard. Of gewoon in het Nederlands: de kattenbaard. De nieuwste internethype is, hoe kan het ook anders, over komen waaien uit Amerika. Veel heeft u niet nodig voor een eigen kattenbaard – zelfs baardgroei is een onnodige luxe. Het enige dat u in bezit dient te hebben is een fotocamera en een kat. (Tip: gebruik wel een tamme poes om de foto mee te maken. Wilde katten kunnen in paniek raken en uw ogen er uit krabben.) Instructie voor het maken van een realistische kattenbaardfoto: 1. Ga zitten en neem uw kat op schoot. 2. Pak een camera en richt deze op u en uw huisdier. 3. Zorg dat uw kat zijn of haar neus tegen het puntje van de uwe drukt. Lukt dit niet vanzelf, probeer dan wat visolie of anderszins op uw neus te smeren. 4. Zodra het poezengezicht en het mensengezicht één zijn geworden maakt u een foto. 5. U heeft een kattenbaard en hoort er weer helemaal bij. Hondenliefhebbers niet getreurd. Ook op internet zet de eeuwige strijd tussen kat en hond zich voort. Inmiddels zijn namelijk ook de eerste dog beards al gespot. Meer zien? Op deze site worden alle kattenbaarden verzameld.

1poes

Ik zou zeggen: Poezenbezitters, doe je best! 😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Hoe komen ze op het idee! 🙂 Nou ik heb alleen maar twee grote honden met vrij korte haren dus dat wordt moeilijk. 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Inge schreef:

    Ik hoorde er van de week over op de radio. Maar kon me er geen voorstelling van maken. Ziet er best realistisch uit moet ik zeggen. En ja hihi met een wilde kat ziet je gezicht er meteen heel anders uit 🙂

    groeten Inge

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    Ik heb niets bet beharing, laat staan die gezichtsbedekkende flauwekulbaarden. Maar in dit geval maak ik een uitzondering, dit is leuk en zou voor velen een mooie aanvulling op het blotebillengezicht kunnen zijn….

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Ik dacht dat je een mop met baard ging vertellen, maar deze is ook goed.:-)
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Wij hebben ggen poes dus ik kan niet meedoen , als ik dat al zou willen want poezen blijven eigenwijze donders en die heb ik liever niet zo dicht bij m’n gezicht! maar het ziet er écht leuk uit!

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Hahahaha ik vind degene die erop gekomen is geweldig al was het wellicht een lucky shot 😉

    Like

  7. Billy schreef:

    sjonge toch, hoe komen ze erbij?
    Is het eerste wat ik ervan lees, J@n. Zo’n hype zal het dus nog niet zijn… 😛

    Like

Geef een reactie

