Hier is weer een goeie uit de serie “Gags”.
Hoe verzinnen ze het toch steeds vraag ik me af.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Wat leuk, en wat zullen die kinderen een lol hebben gehad…!!!!🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Goh…. wat leuk Jan, geweldig filmpje,
    fijne donderdag voor jou

    Like

  3. Leo's mening zegt:

    Opmerkelijk dat ook echt niemand zijn hand ONDER die emmer houdt…..

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Ach die arme behulpzame mensen. Wat zal de opluchting groot zijn als ze zien dat ze gefopt zijn. Goed gevonden.
    Groetjes.

    Like

  5. Dwarsbongel zegt:

    Ze spelen het goed! Wat zullen die mensen eerst geschrokken zijn…

    Like

  6. O jee als mij dat gebeurde …..hihihi ik kwam vd de schrik niet vrij😉 Veel leuker dan wat wij vroeger deden, touwtje aan portefeuille in een greppel liggen portefeuille op het pad leggen en net als iemand zich bukt tjoep hihihi😀

    Like

  7. Oepssssssssss…..

    Geintje!!!!!

    Like

  8. oma zegt:

    Ha Jan,

    Doe je een goede daad, wordt je in de maling genomen.
    Je zou gefrustreerd raken. oma

    ot, Het filmpje hoef je niet te kijken hoor, is een plaatje, wist je vast wel.
    zo voelt het dus als het filmpje niet werkt, men raakt gefrustreerd, beetje dan.🙂

    Like

  9. rietepietz zegt:

    Ik zou bijna zeggen….”alsof je een émmer leeggooit “..;-) Ze zijn inderdaad héél vindingrijk in dit soort grappen !

    Like

Geef een reactie

