Dat ontlokte mij de uitroep:’Hoe doet ie dat nou?’
Fijne tweede Pinksterdag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Ja ongelooflijk, zeker dat kaarten mannetje.
    Groetjes.

    Like

  2. Leo's mening zegt:

    Met een beetje camera en een goede laptop kan je veel manipuleren hoor, zelfs beeld….:)

    Like

  3. rietepietz zegt:

    We wórden natuurlijk gewoon belazerd maar of dat door de man of door de computer gebeurd zou ik niet durven zeggen, in ieder geval is het wél een grappig filmpje ! Hóe dan ook ,knap gedaan!

    Like

  4. Billy zegt:

    onverklaarbaar voor mij, J@n!

    Like

  5. oma zegt:

    Ha Jan,

    Dan ben je een echte tovenaar, of we worden in het ootje genomen. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

    Like

Geef een reactie

