Mijn zwager die mij dit filmpje stuurde beweerde dat het goed was voor de lijn.

Nou ja, ik weet het zo niet hoor. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Grijnzzzzzzzz…..je zou het eens uit kunnen proberen met Joke samen.🙂 Die man mag dan sterk zijn, maar zij is lenig!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Suske zegt:

    mijn gewrichten zouden het niet uithouden in deze omstandigheden, dus laat ik het maar aan me voorbijgaan.

    Like

  3. Ik zal deze oefeningen eens aan mijn man voorstellen……..

    Like

  4. erruggg mooi, bijzonder knap wat die beiden klaarspelen,
    fijne dag toegewenst Jan

    Like

  5. Och appeltje eitje….maar niett voor mij😉

    Like

  6. oma zegt:

    Ha Jan,

    Geweldig, als je jong bent.
    Uh toen ook al niet. LOL

    Like

  7. Leo's mening zegt:

    Mits je maar voldoende oefent, komt het vanzelf allemaal goed. Ik ben dat oefenstadium overgeslagen, dus mij moet je maar niet vragen om mee te doen…

    Like

  8. rietepietz zegt:

    Dat valt me nou weer tegen van je J@n, doen jullie écht niet van deze oefeningen voor het naar bed gaan? Henk en ik altijd wél hoor, al gebied de eerlijkheid e te zeggen dat we niet altijd 7 minuten volmaken …maar de eerste 7 seconden…..? een eitje hoor;-)

    Like

Geef een reactie

