En ik blijf het fascinerend vinden.
Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. voor het slapen gaan nog met aandacht naar dit filmpje zitten kijken, terecht…heel fascinerend Jan

    Like

  2. miss Marple zegt:

    Fantastig mooi filmpje Jan!!! Wat zou ik dolgraag eens een kijkje nemen daar bij NASA!!!!!
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Facinerend is het zeker toch zou ik het zelf niet durven 😉

    Like

  4. oma zegt:

    Ha Jan,

    Het blijft zeker spannend, van kinds af heb ik het prachtig gevonden.
    hoezo techniek een saai vak. oma

    Like

  5. Billy zegt:

    ik blijf toch maar liever met m’n beide voetjes hier op aarde…😉

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Het zegt me helemaal niets dat soort dingen , te ver buiten mijn bevattingsvermogen !

    Like

  7. Leo's mening zegt:

    Als liefhebber van het genre vind ik het ook fascinerend hoor. Maar nu in de praktijk. En zou je op deze wijze ook als mens die kant op willen? Ik niet, maar vele honderden kandidaten wel. En die weten een ding zeker; ze komen niet meer terug! Fascinerend…

    Like

Geef een reactie

